Nemesysco - hlasová analýza pro komerční sektor

Efektivní screening uchazečů o zaměstnání a softwarové řešení pro call centra

<-

Potřebujete zefektivnit náborový proces, získat o uchazeči o zaměstnání více informací a nebo vypracovat zprávu s hodnocením rizik u pravidelné kontroly zaměstnanců na citlivé pozici? Zajímá vás případně, jak zlepšit kvalitu hovorů na call centru, zlepšit zákaznickou zkušenost, zvýšit efektivitu a sbírat data o chování zákazníků? LVA vám s tímto dokáže pomoci!

Nemesysco je naším partnerem od roku 2013
Nemesysco je naším partnerem od roku 2013

Nemesysco je světový lídr na poli technologií pro hlasovou analýzu a řešení založených na patentované vrstvené hlasové analýze („Layered Voice Analysis“, LVA™). Je to soukromá společnost založená v roce 2000 se sídlem v Izraeli. Jejich technologie je nyní celosvětově rozšířena a je dostupná ve více než 50 zemích světa.

Technologie pro vrstvenou hlasovou analýzu, LVA™, je vyvíjena již od roku 1997 a detekuje změny v hlase, které jsou způsobeny různými aktivitami v mozku, protože různé emoce mají i různý vliv na lidský hlas. Je ale velmi důležité nezaměňovat vrstvenou hlasovou analýzu s technologií založenou na analýze stresu. Velmi často se tato technologie označuje jako „detektor lži“, ale lež jako taková je pokaždé odvozena z jiných úmyslů a pocitů (vtip, obohacení se, vyhnutí se trestu…) a proto ani není možné odhalit lež jako takovou. Díky schopnosti detekovat různé typy emocí je ale možné určit pravděpodobnost pravdivosti výroku a tím tedy určit jeho věrohodnost. V řeči čísel to znamená, že LVA™ dokáže rozpoznat 18 typů emocí a kognitivních funkcí, které jsou odvozeny z více než 100.000 matematických operací a 150 hlasových parametrů.

Základ hlasové analýzy je v produktu LVA 6.50, což je profesionální vyšetřovací nástroj pro bezpečnostní složky. Díky jeho úspěšnosti a kladným zkušenostem mohly vzniknout i komerční produkty, které naše společnost dodává.

QA5

QA5 je softwarové řešení (software development kit) pro call centra, které online analyzuje emoce (hněv, stres,…) ve všech probíhajících hovorech. Při zjištění problematického hovoru QA5 automaticky upozorní supervizora nebo manažera, případně ho rovnou přepojí na daný hovor.

Kromě online monitorování všech probíhajících hovorů je také možné použít QA5 k analýze zaznamenaných hovorů pro identifikaci vzorů vzájemné interakce a následného vyhodnocení specifických aspektů kvality zákaznického servisu, stejně tak jako poskytování pohledu na zákaznické preference a přání nebo averze.

QA5 využijete, pokud budete chtít:

  • Zlepšit zákaznickou zkušenost včasným zásahem tam, kde je to potřeba
  • Zvýšit efektivitu a ušetřit čas manažerů a supervizorů, kteří musí dohlížet na probíhající hovory
  • Sbírat citlivá data o tom, co zákazník upřednostňuje a jak na nabídky reaguje
  • Zlepšit metody vztahu se zákazníkem tzv., CRM metody tím, že budete moci měřit efektivitu zákaznického servisu a lépe tak proškolit operátory
  • Maximalizovat produktivitu operátorů prevencí vyhoření, monitorováním kvality a odměňováním mimořádných výkonů

Upozornění na narůstající hladinu emocíHistorie hovorůDetail hovoruEmoční analýza zákazníka pro aktivní telemarketing

LVA-i

LVA-i je platforma vytvořená pro provádění různých typů průzkumů a testů pro různorodé účely v komerčním sektoru – analyzuje emoce, věrohodnost a vypracovává zprávu s hodnocením rizik. Nástroj pro efektivní screening uchazečů o zaměstnání nebo i pravidelné kontroly zaměstnanců, který je na této platformě postavený, se nazývá LVA-i HR.

LVA-i je interaktivní, vícejazyčná, automatizovaná dotazníková platforma, která je založená na technologii LVA™, která používá detekci emocí, techniky ověření pravdivosti a pečlivě sestavené dotazníky k vytvoření emočního profilu kandidáta, včetně pohledu na jeho integritu a rizikovost potenciálního uchazeče o zaměstnání.

LVA-i Vám nabízí:

  • Automatizovaný náborový proces
  • Plně upravitelné dotazníky pro Vaše specifické potřeby
  • Intuitivní a jednoduše pochopitelné reporty
  • Nezávislost na jazyku – dokáže analyzovat jakoukoliv řeč
  • Možnost odhalení zavádějících informací uchazeče o zaměstnání
  • Redukci fluktuace a navýšení produktivity
  • Zvýšení bezpečnosti
  • Spravedlivé náborové procesy poskytováním nestranného posouzení

Možnosti testů s LVA-iLogická struktura oblastí a otázekAutomatizovaný test pro uchazečeHlavní obrazovka LVA-iNastavení a spuštění nového testuReport po ukončení testováníDetailní reportStatistický report vhodný k tisku